Srovnávací reklama v ČR a ve směrnici EU – Mgr. Jan Duchek
Mgr. Jan Duchek
Diplomová práce
Srovnávací reklama v ČR a ve směrnici EU
Comparative advertising in Czech and European laws
Anotace:
Práce se zabývá úpravou srovnávací reklamy v českém právu a ve směrnicích: 2006/114/ES, 2005/29/ES, 97/55/ES, 84/450/EHS a jejich implementací. Popisuje právní stav, uvádí vývojové tendence, navrhuje budoucí směr vývoje, provádí srovnání s úpravou v Německu.Abstract:
Dissertation called Comparative advertising in Czech Republic and Europe Union directive is considering confrontation arrangement of EU and Czech and EU impementation standards process into the Czech legal system and issues comparative advertising in Germany. Thesis are concerned especially on following legal rules: Direction 84/450/EEC, 97/55/EC , 2005/29/EC, 2006/114/EC.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d9we4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2008
- Vedoucí: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Srovnávací reklama v judikatuře vybraných evropských soudů
Dagmar Matúšů -
Srovnávací reklama a její využívání v České republice
Anna Gerasimchuk -
Srovnávací reklama v EU a v českém právu
Lucie Koudelková -
Srovnávací reklama v ČR a v zahraničí
Adam Kurzok -
Srovnávací reklama v českém právním řádu a její aktuální projevy
Michal Kamenský -
Srovnávací reklama v aktuální judikatuře
Martina Karásková -
Srovnávací reklama v marketingové praxi (příklady a jejich právní hodnocení)
Lucie Hubaczová -
Srovnávací reklama v USA
Petr Sýkora