Der Deutschunterricht in tschechischen Waldorfschulen im Vergleich zum regulären Schulsystem. – Marta CARDOVÁ
Marta CARDOVÁ
Diplomová práce
Der Deutschunterricht in tschechischen Waldorfschulen im Vergleich zum regulären Schulsystem.
Teaching German as a foreign language in Czech Waldorf Schools and regular schols
Abstract:
The diploma thesis focuses on the Waldorf pedagogy in light of teaching German language. A comparison was drawn between the Waldorf padagogy and the common aducation system esttablishen at the majority of the scools in the Czech Republic. The paper contains information about the establishment and history of the Waldorf schools around the world and in the Czech Republic, and also the ideological basis …víceAbstract:
Téma diplomové práce je Waldorfská pedagogika, výuka Německého jazyka a porovnání zmíněného pedagogického systému s běžnou výukou na stávajících školách v ČR. Informuje o vzniku a historii Waldorfských škol ve světě a v ČR, o ideových východiscích Waldorfského školství, jak je formuloval jeho zakladatel Rudolf Steiner. Zabývá se problematikou tvorby učebního plánu. Zmiňuje konkrétní vzdělávací plán …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Martin Lachout, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CARDOVÁ, Marta. \textit{Der Deutschunterricht in tschechischen Waldorfschulen im Vergleich zum regulären Schulsystem.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/xnrspw/.
Jak správně citovat práci
CARDOVÁ, Marta. Der Deutschunterricht in tschechischen Waldorfschulen im Vergleich zum regulären Schulsystem.. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 11. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství cizích jazyků pro ZŠ - německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Waldorfská pedagogika jako zdroj námětů a metodických postupů pro výuku na 1. stupni ZŠ
Lenka Kvapilová -
Přístupy k žákům se specifickými poruchami učení v kontextu Waldorfske pedagogiky
Kristína Literová -
Waldorfská pedagogika - způsob alternativního vyučování
Marta Gemperlová -
Waldorfská pedagogika- mýty a fakta
Lucie KRAUSOVÁ -
Waldorfská pedagogika realizovaná v současné mateřské škole
Eva TEICHMANOVÁ -
Waldorfská pedagogika očima rodičů
Andrea MAČALÍKOVÁ -
Waldorfská pedagogika v současném primárním vzdělávání
Petra MICHÁLKOVÁ -
Význam zahraničních výjezdů žáků základních škol pro rozvoj klíčových kompetencí v předmětu Německý jazyk jako další cizí jazyk.
Štěpánka Fráňová