Návrh marketingové komunikace společnosti na trhu nákladní silniční dopravy – Petr Jukl
Petr Jukl
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace společnosti na trhu nákladní silniční dopravy
The Design of Marketing Communication for the Company on the Road Freight Transport
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat marketingovou komunikaci společnosti působící na trhu silniční nákladní dopravy, jednalo se o společnost PAŠKO CZ s.r.o. Analýza byla prováděna především prostřednictvím marketingového výzkumu, který měl zjistit, jaké povědomí má společnost PAŠKO CZ s.r.o. mezi stávajícími zákazníky, jak se prezentuje a využívá nástroje marketingové komunikace. V první části práce …víceAbstract:
The goal of bachelor study was analyse marketing comunication of company acting on the road freight transport market, it’s company PASKO CZ ltd. Analysis was made mostly throught marketing research, which should uncover, which consciounsness has company PASKO between existing customers, how it’s presented and uses tools of marketing comunication. In first stage of work was shortly summarized characteristic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Michaela Petrová
- Oponent: Eva Chlebišová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JUKL, Petr. \textit{Návrh marketingové komunikace společnosti na trhu nákladní silniční dopravy}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/xnvi2l/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza nákladní silniční dopravy ve firmě Ihro Transport & Logistik, s.r.o.
Lucie Samková -
Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silniční dopravy v České republice
Nikola STASIAKOVÁ -
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
Marek Bačo -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Logistika a marketing ve vybrané firmě – rozbor kompetencií těchto dvou podnikových subsystémů
Nikola Filipová