Barbora PŘECECHTĚLOVÁ
Master's thesis
Diagnostika školní připravenosti
Diagnostics of school maturity
Abstract:
Teoretická část práce charakterizuje vývojové období předškolního věku. Rozebírá požadavky školní zralosti a připravenosti dítěte na vstup do školy. Vymezuje ukotvení diagnostiky školní zralosti v legislativě. Dále vymezuje oblasti školní připravenosti pozorované v empirické části diplomové práce. V empirické části jsou popsány metody sběru dat, průběh výzkumu, charakteristika respondentů, analýza …moreAbstract:
The theoretical part of the thesis charakterizes period of preschool age. It discusses the requirements of school maturity and the readiness of the child to enter school. It defines the anchoring of school maturity diagnostics in legislation. It also defines the areas of school preparedness observed in the empirical part of the thesis. The empirical part describes the methods of data collection, process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 12. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Martina Fasnerová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PŘECECHTĚLOVÁ, Barbora. Diagnostika školní připravenosti. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching at primary schools
Theses on a related topic
-
Diagnostika školní zralosti a připravenosti- komparace mateřské školy Montessori a běžné mateřské školy
Lenka Saparová -
Diagnostika školní připravenosti
Markéta Denigrová -
Diagnostika školní připravenosti
Karolína Moravcová -
Diagnostika školní připravenosti
Kateřina Vlachová -
Diagnostika školní připravenosti v oblasti praktické samostatnosti u dětí předškolního věku v mateřské škole s Montessori prvky a ve státní mateřské škole
Michaela VAŠKŮ -
Školní zralost a připravenost (diagnostika a intervence jako nástroje prevence školního neúspěchu)
Magdaléna ČÍŽKOVÁ -
Diagnostika školní připravenosti u dětí s domácím předškolním vzděláváním a dětí s institucionálním vzděláváním v Plzeňském regionu.
Hana KOPSOVÁ -
Diagnostika školní připravenosti u dětí s domácím předškolním vzděláváním a dětí s institucionálním vzděláváním v Plzeňském regionu.
Hana KOPSOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights