Didactic games: competition as a motivating or demotivating constituent – Bc. Miroslava ČMELÍKOVÁ
Bc. Miroslava ČMELÍKOVÁ
Master's thesis
Didactic games: competition as a motivating or demotivating constituent
Didactic games: competition as a motivating or demotivating constituent
Abstract:
Diplomová práce se zabývá používáním didaktických her ve vyučování, se zaměřením hlavně na soutěživost a vnější formy motivace. Cílem teoretické části bylo shrnout novodobé poznatky z oblasti psychologie učení, motivace a moderních didaktických přístupů. Důraz byl kladen především na didaktické hry a jejich motivační složku. Cílem praktické části bylo metodou případové studie provést observaci ve výuce …viacAbstract:
The master thesis deals with the use of didactic games in teaching, concentrating mainly on competitiveness and extrinsic forms of motivation. The aim of the theoretical part was to summarize the latest findings from the field of psychology of learning and teaching, motivation and modern didactic approaches. Emphasis was placed mainly on didactic games and their motivational constituent. The aim of …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Markéta Bilanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČMELÍKOVÁ, Miroslava. Didactic games: competition as a motivating or demotivating constituent. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teaching for Secondary Schools / -Aj-Nj SŠ
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.