Simona Pijanová

závěrečná práce studenta vyššího odborného studia

Sociální sítě v online marketingu

Abstract:
Absolventská práce je zaměřena na online marketing. Konkrétně na reklamu, která se vyskytuje na sociálních sítích. Teoretická část nejdříve stručně popisuje, jak vznikal marketing a jaké jsou jeho hlavní znaky. Dále se práce zaměřuje především na online marketing. V práci jsou jednotlivě představeny sociální sítě, které jsou aktuálně nejpoužívanější. Ke konci teoretické části je uveden influencer marketing …more
Abstract:
The graduate thesis is focused on online marketing, specifically on advertising, which occurs in social networks. The theoretical part briefly describes how marketing originated, what are main features. There is also introduced online marketing. In the next part, this work focuses on social networks, which are actually most used and this networks is indidually presented. On the end of the theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2021

Thesis defence

  • The Thesis/Dissertation Archive does not contain the required amount of information.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace

vyšší odborný program:
Ekonomicko-právní činnost