Sportovně rekreační aktivity jako součást produktu cestovního ruchu - Golf ve vybraných destinacích – Tomáš Macek
Tomáš Macek
Bakalářská práce
Sportovně rekreační aktivity jako součást produktu cestovního ruchu - Golf ve vybraných destinacích
Sports recreation activities as part of a tourism product - Golf in selected destinations
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá aktuálním stavem českého golfu a způsobem, jak o něj zvýšit zájem mezi českou veřejností. V teoretické části je rozebírán marketing včetně jeho nástrojů jako důležitý prostředek pro zvýšení povědomí o golfu mezi občany. Část těchto nástrojů je následně využita na konci práce při vytváření golfových balíčků. Mimo jiné se čtenář dočte o historii tohoto sportu na českém …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB13423
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2022
- Vedoucí: Mgr. Petr Hruša, Ph.D.
- Oponent: Mgr. David Chaloupský, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACEK, Tomáš. \textit{Sportovně rekreační aktivity jako součást produktu cestovního ruchu - Golf ve vybraných destinacích}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/xohhq9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 6. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Turistický produkt - Aktivní dovolená (určeno pro studenty stud. směru Regionální rozvoj a cestovní ruch)
Petra Tlustošová -
Rodičovská dovolená očima mužů na rodičovské dovolené
Karolína Zdražilová -
Aktivní a sportovní cestovní ruch
Petra Lavická -
Analýza nabídky cestovního pojištění pro aktivní dovolenou obyvatel České republiky v zahraničí ve vztahu k požadavkům klientů.
Tomáš KOŠUT -
Návrh produktu pro Lázně Luhačovice, a.s. odpovídající trendům dovolené pro aktivní klienty v rakouských lázeňských zařízeních
Martin Malaník -
Marketing sportu - golf
Martin Peterka -
Cestovní ruch a golf v ČR
Eva Snížková -
Marketingová strategie společnosti GOLF RESORT Karlovy Vary a.s.
Lucie SAILEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
4. 6. 2022
Kohout, J.
4. 6. 2022