Spotřební chování návštěvníků destinací dark turismu v České republice – Simona ROSOVÁ
Simona ROSOVÁ
Bakalářská práce
Spotřební chování návštěvníků destinací dark turismu v České republice
Consumer behavior of visitors in dark tourism destinations in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá spotřebním chováním návštěvníků destinací dark turismu na území České republiky. Práce je rozdělena do několika dílčích kapitol. První kapitola se zabývá literární rešerší v oblasti témat dark turismu, spotřebního chování, marketingové komunikace, segmentace návštěvníků a destinací turismu. Další kapitoly se zabývají metodikou výzkumu a samotným kombinovaným výzkumem v podobě …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the consumption behaviour of visitors to dark tourism destinations in the Czech Republic. The thesis is divided into several subchapters. The first chapter deals with literature research on the topics of dark tourism, consumer behaviour, marketing communication, visitor segmentation and tourism destinations. The next chapters deal with the research methodology and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Petr Štumpf, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROSOVÁ, Simona. Spotřební chování návštěvníků destinací dark turismu v České republice. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace destinace Krkonoše
Andrea Truněčková -
Integrovaná marketingová komunikace vybrané destinace domácího cestovního ruchu
Eva Jelínková -
Marketingová komunikace destinace Krkonoše v rámci strategie rozvoje cestovního ruchu
Jakub Patyk -
Marketingová komunikace destinace Liberecký kraj
Aneta Součková -
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Karolína Nováčková -
Marketingová komunikace destinace cestovního ruchu
Jan FLESAR -
Marketingová komunikace destinace cestovního ruchu
Jan FLESAR -
Marketingová komunikace destinace Lomnice nad Popelkou a okolí
Ondřej Hink