Mediální gramotnost budoucích učitelů – Bc. Bedřich Prokop
Bc. Bedřich Prokop
Bakalářská práce
Mediální gramotnost budoucích učitelů
Media literacy of future teacher
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice mediální gramotnosti. Cílem této práce bylo zmapovat některé její aspekty a zjistit, jaká je její úroveň u adeptů učitelství. Teoretická část zahrnuje teoretická východiska řešené problematiky, uvádí některé poznatky, týkající se komunikace prostřednictvím médií, vybrané sociálně psychologické souvislosti ovlivňování postojů a dále se zabývá významem kritické …víceAbstract:
Bachelor thesis pays attention to the issue of media literacy. The target of this study was to explore some of its aspects and to find out the level of its candidates for teaching. The theoretical part includes the theoretical bases solved problem, gives some knowlidge regarding communication through the media, selected socio-psychological context of influence of the attitudes and discusses the importance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hcpet/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2016
- Vedoucí: PhDr. Jan Válek, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. PhDr. Ivo Svoboda, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
The influence of Instagram Micro-Celebrities on the purchasing habits and attitudes of Gen Z consumers towards Lifestyle Products
Prakash Christo -
Attitudes of Ghanians to LGBT community: Influence of cultural practices, faith and other factors
Patience Baba-Musah -
Influence of the Czech presidency of the Council of the EU on public opinion on the EU among Czech citizens
Daniel HORÁK -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
Social media communication and its impact on the marketing of companies in Afghanistan
Ahmad Tamim Rashed -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Violetta Bobryk -
Power of media in political communication
Rysbek Konysbayev -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Konstantin Zhidov