Martin BANGHO

Bachelor's thesis

Podnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trh

Business plan for the market launch of new product/service
Abstract:
Tato bakalářská práce je shrnutím základních poznatků potřebných k založení podnikatelské činnosti v oblasti online marketingu. V aktuální době, kdy se svět potýká s globální epidemií COVID-19, která nutí firmy přehodnotit své marketingové strategie přesunout své investice do internetové reklamy. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. V první části naleznete definice základních pojmů …more
Abstract:
This bachelor thesis involves a summary of basic knowledge needed to start business in online marketing. Nowadays the whole world is affected by a global epidemic COVID-19 that is forcing companies to revalue their marketing strategies and move their investments into internet advertisement. This thesis consists of two parts, theoretical and practical. The first part includes definitions of basic terms …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. Ing. Petra Taušl Procházková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BANGHO, Martin. Podnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trh. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/