Martin BANGHO

Bachelor's thesis

Podnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trh

Business plan for the market launch of new product/service
Anotácia:
Tato bakalářská práce je shrnutím základních poznatků potřebných k založení podnikatelské činnosti v oblasti online marketingu. V aktuální době, kdy se svět potýká s globální epidemií COVID-19, která nutí firmy přehodnotit své marketingové strategie přesunout své investice do internetové reklamy. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. V první části naleznete definice základních pojmů …viac
Abstract:
This bachelor thesis involves a summary of basic knowledge needed to start business in online marketing. Nowadays the whole world is affected by a global epidemic COVID-19 that is forcing companies to revalue their marketing strategies and move their investments into internet advertisement. This thesis consists of two parts, theoretical and practical. The first part includes definitions of basic terms …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Doc. Ing. Petra Taušl Procházková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BANGHO, Martin. Podnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trh. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/