Marketingová strategie pro budování značky vybrané společnosti – Bc. Kristián Vencl
Bc. Kristián Vencl
Master's thesis
Marketingová strategie pro budování značky vybrané společnosti
Marketing Strategy for Building the Brand of the Selected Company
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje tématu "Marketingová (komunikační) strategie pro budo-vání značky vybrané společnosti". Blíže seznamuje čtenáře, co je to značka, jak se budu-je, a především jak se buduje značka zaměstnavatele. Primárním cílem této práce je zjis-tit, co je pro uchazeče zaměstnání rozhodující při výběru zaměstnání a podle čeho hodnotí potenciálního zaměstnavatele a jeho nabídku. V teoretické …moreAbstract:
This diploma thesis is dealing with the topic "Marketing (communication) strategy for brandbuilding of chosen company". It explains to readers what brand is, how to build it and above all how to build an employer brand. Main aim of this thesis is to find out what are deciding factors for the job applicants and how they evaluate potential employer and his job offer. The theoretical part defines brand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VENCL, Kristián. \textit{Marketingová strategie pro budování značky vybrané společnosti}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/xp5l5q/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vencl, Kristián. Marketingová strategie pro budování značky vybrané společnosti. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Návrh komunikační strategie pro personální agenturu Advantage Consulting, s.r.o.
Veronika Cabejšková -
Komunikační strategie vybrané personální agentury
Karolína Kozlíková -
Komunikační strategie personálních agentur zaměřená na cílovou skupinu studentů
Petra Vyhnálková -
Komunikační strategie turistické destinace Kroměřížsko
Alena Horáková -
Komunikační strategie lyžařské a snowboardové školy
Vítězslav Toř -
Komunikační strategie zaměstnavatele jako součást personálního
Pavel Schmied -
Návrh marketingové strategie pro personální agenturu
Adéla Kolínová -
Marketingová strategie personální agentury REED se zaměřením na cílovou skupinu v IT oblasti
Barbora Procházková