Postoj školních psychologů k inkluzi ve vzdělávání – Adéla SLAVÍČKOVÁ
Adéla SLAVÍČKOVÁ
Bakalářská práce
Postoj školních psychologů k inkluzi ve vzdělávání
The attitude of school psychologists to inclusive education
Anotace:
Cílem této práce je zjistit postoj školních psychologů k inkluzi ve vzdělávání na základě jejich zkušeností z praxe, popsat hlavní přínosy a nedostatky inkluze z jejich úhlu pohledu a přinést doporučení pro efektivní fungování inkluzivního vzdělávání v České republice. Ve výzkumu je aplikována kvalitativní metodologie. Respondenti pro výzkum byli vybíráni prostým záměrným výběrem, sběr dat byl realizován …víceAbstract:
The aim of this thesis is to find out the attitude of school psychologist to inclusive education which is based on their experience in practise, describe the main contributions and shortcomings from their point of view and bring their recommendations for effective function of inclusive education in the Czech Republic. In the research is applied qualitative methodology. The respondents were selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Palová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLAVÍČKOVÁ, Adéla. Postoj školních psychologů k inkluzi ve vzdělávání. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
INKLUZIVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Z POHLEDU PEDAGOGICKÉ A ŠKOLNÍ PSYCHOLOGIE
Petra HOŘEJŠOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva