Marketingová komunikace a vnímání centrálních bank – Natálie Štěpánková
Natálie Štěpánková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace a vnímání centrálních bank
Marketing Communication and Perception of Central Banks
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo prozkoumat, zjistit postoj respondentů k vnímání České národní banky a jejich představitelů a identifikovat možnosti pro zlepšení marketingové komunikace této instituce. Studie využila data z průzkumu, který zahrnoval otázky na vnímání důvěryhodnosti a transparentnosti ČNB, znalost jejích informačních zdrojů, jako jsou blogy a podcasty, a očekávání inflace. Analyzována …moreAbstract:
The goal of this bachelor's thesis was to investigate the respondents' attitudes towards the perception of the Czech National Bank and its representatives and to identify opportunities for improving the marketing communication of this institution. The study used data from a survey that included questions on perceptions of the CNB's credibility and transparency, knowledge of its information sources …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/152921
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2024
- Supervisor: Daniel Pakši
- Reader: Kristýna Stromská
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Marketing / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Úloha marketingové komunikace ve finanční instituci
Liya Gvichiani -
Marketingová komunikace vzdělávacích institucí (Gymnázium Dr. Karla Polesného)
Lenikusová Lenikusová -
Marketingová komunikace vybrané finanční instituce
Adéla Krygelová -
Marketingová komunikace vybrané finanční instituce
Aneta Königová -
Marketingová komunikace ve finanční instituci
Veronika Stumpfová -
Marketingová komunikace společnosti
Spilko Spilko -
Strategie marketingové komunikace pro vybranou instituci
Blanka Steinerová