Marketingová komunikace a vnímání centrálních bank – Natálie Štěpánková
Natálie Štěpánková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace a vnímání centrálních bank
Marketing Communication and Perception of Central Banks
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo prozkoumat, zjistit postoj respondentů k vnímání České národní banky a jejich představitelů a identifikovat možnosti pro zlepšení marketingové komunikace této instituce. Studie využila data z průzkumu, který zahrnoval otázky na vnímání důvěryhodnosti a transparentnosti ČNB, znalost jejích informačních zdrojů, jako jsou blogy a podcasty, a očekávání inflace. Analyzována …víceAbstract:
The goal of this bachelor's thesis was to investigate the respondents' attitudes towards the perception of the Czech National Bank and its representatives and to identify opportunities for improving the marketing communication of this institution. The study used data from a survey that included questions on perceptions of the CNB's credibility and transparency, knowledge of its information sources …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152921
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Daniel Pakši
- Oponent: Kristýna Stromská
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Úloha marketingové komunikace ve finanční instituci
Liya Gvichiani -
Marketingová komunikace vzdělávacích institucí (Gymnázium Dr. Karla Polesného)
Lenikusová Lenikusová -
Marketingová komunikace vybrané finanční instituce
Adéla Krygelová -
Marketingová komunikace vybrané finanční instituce
Aneta Königová -
Marketingová komunikace ve finanční instituci
Veronika Stumpfová -
Marketingová komunikace společnosti
Spilko Spilko -
Strategie marketingové komunikace pro vybranou instituci
Blanka Steinerová