Bc. Lucie Mikulová

Bakalářská práce

Nabídka biopotravin vybrané obchodní organizace

The offer of organic food by a selected business organization
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je optimalizace marketingového mixu vybrané prodejny s biopotravinami. Teoretická část se zabývá marketingovým mixem a jeho nástroji. V praktické části je představen trh s biopotravinami a prodejna nabízející biopotraviny. Dále v práci můžeme naleznout sekundární výzkum marketingového mixu prodejny a primární výzkum oslovující zákazníky prodejny. Výstupem práce jsou doporučení …více
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to evaluate the offer of organic food by a selected business organization and to propose marketing tools for their sales. The practical part introduces the organic food market and a store offering organic food. Furthermore, the thesis includes secondary research of the marketing mix of the store and primary research targeting the customers of the store. The output …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/hpf7m/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Kateřina Villaschková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing