Bc. Tomáš Fabián

Bakalářská práce

Marketingový mix vybrané firmy

Marketing mix of selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je optimalizace marketingového mixu vybraného podniku. Teoretická rozprava se týká marketingu a marketingových nástrojů. V praktické části je představen daný podnik a proveden sekundární výzkum prvků marketingového mixu. Součástí práce je primární výzkum pomocí dotazníkového šetření oslovující zákazníky. Výstupem jsou návrhy na zlepšení využívaných marketingových nástrojů.
Abstract:
This bachelor thesis aims to optimise the marketing mix of a selected company. The theoretical part is going to be focused on marketing and marketing tools. The practical part consists of a presentation of the chosen company and a secondary research on the marketing elements. Primary research via questionnaire survey addressed customers is part of this thesis. It's output will be suggestions towards …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/p5evf/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Natálie Maršalková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné