Nabídka biopotravin vybrané obchodní organizace – Bc. Lucie Mikulová
Bc. Lucie Mikulová
Bachelor's thesis
Nabídka biopotravin vybrané obchodní organizace
The offer of organic food by a selected business organization
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je optimalizace marketingového mixu vybrané prodejny s biopotravinami. Teoretická část se zabývá marketingovým mixem a jeho nástroji. V praktické části je představen trh s biopotravinami a prodejna nabízející biopotraviny. Dále v práci můžeme naleznout sekundární výzkum marketingového mixu prodejny a primární výzkum oslovující zákazníky prodejny. Výstupem práce jsou doporučení …moreAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to evaluate the offer of organic food by a selected business organization and to propose marketing tools for their sales. The practical part introduces the organic food market and a store offering organic food. Furthermore, the thesis includes secondary research of the marketing mix of the store and primary research targeting the customers of the store. The output …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/hpf7m/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Reader: Ing. Kateřina Villaschková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIKULOVÁ, Lucie. \textit{Nabídka biopotravin vybrané obchodní organizace}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2024. Available from: https://theses.cz/id/xpfy2v/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový mix velkého podniku
Adam Kopřiva -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková -
Marketingový mix vybrané firmy
Tomáš Fabián -
Marketingový mix vybrané společnosti
Denis Madunický -
Marketingový mix začínajícího podniku
Martin Kahaja -
Marketingový mix vybrané společnosti
Lukáš Kavka -
Marketingový mix České průmyslové zdravotní pojišťovny
Ondřej Kostka -
Marketingový mix vybraného podniku
Simona Mácková