Nabídka biopotravin vybrané obchodní organizace – Bc. Lucie Mikulová
Bc. Lucie Mikulová
Bakalářská práce
Nabídka biopotravin vybrané obchodní organizace
The offer of organic food by a selected business organization
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je optimalizace marketingového mixu vybrané prodejny s biopotravinami. Teoretická část se zabývá marketingovým mixem a jeho nástroji. V praktické části je představen trh s biopotravinami a prodejna nabízející biopotraviny. Dále v práci můžeme naleznout sekundární výzkum marketingového mixu prodejny a primární výzkum oslovující zákazníky prodejny. Výstupem práce jsou doporučení …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to evaluate the offer of organic food by a selected business organization and to propose marketing tools for their sales. The practical part introduces the organic food market and a store offering organic food. Furthermore, the thesis includes secondary research of the marketing mix of the store and primary research targeting the customers of the store. The output …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/hpf7m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Oponent: Ing. Kateřina Villaschková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix velkého podniku
Adam Kopřiva -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková -
Marketingový mix vybrané firmy
Tomáš Fabián -
Marketingový mix vybrané společnosti
Lukáš Dedek -
Marketingový mix vybrané společnosti
Denis Madunický -
Marketingový mix začínajícího podniku
Martin Kahaja -
Marketingový mix vybrané společnosti
Lukáš Kavka -
Marketingový mix České průmyslové zdravotní pojišťovny
Ondřej Kostka