Andrea Zelenková

Bachelor's thesis

Charakteristika prodeje koncovým zákazníkům s ohledem na národní zvyklosti Egypta

Anotácia:
Práce popisuje jednotlivé nástroje marketingového mixu, které jsou běžně užívány tradičními egyptskými obchody. Dále zachycuje rozdíly oproti české prodejní praxi. Předmětem zájmu je zde prodej oděvů a potravin. Jednotlivé kapitoly charakterizují vliv egyptské kultury na prodejní zvyklosti a obchodní jednání. Jde především o přiblížení uznávaných hodnot, náboženství (islám) a společenských pravidel …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
  • Vedúci: Jana Boučková
  • Oponent: Jiří Jirák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/6659

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce