Marketingová komunikace v globálním světě – Bc. Martin Bezemek
Bc. Martin Bezemek
Bakalářská práce
Marketingová komunikace v globálním světě
Marketing Communication in the Global World
Anotace:
Bakalářská práce Marketingová komunikace v globálním světě se zabývá srovnáním komunikačních aktivit. Srovnání sportovních značek Nike, Adidas a Under Armour v marketingové komunikaci. Historie a původ, který se odráží na budování svých vlastních marketingových strategií a tahů. Každá z těchto zmíněných značek se řadí mezi největší firmy, které investují kapitál do sportovního průmyslu, doprovázenými …víceAbstract:
Bachelor thesis Marketing communication in the global world deals with comparison of communication activities. Comparison of Nike, Adidas and Under Armour sports brands in marketing communications. History and origin, which is reflected in building your own marketing strategies and moves. Each of these brands is among the largest companies investing capital in the sports industry along with marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/jcvbs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Jan Lojda, CSc.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku