Bc. Martin Bezemek
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace v globálním světě
Marketing Communication in the Global World
Abstract:
Bakalářská práce Marketingová komunikace v globálním světě se zabývá srovnáním komunikačních aktivit. Srovnání sportovních značek Nike, Adidas a Under Armour v marketingové komunikaci. Historie a původ, který se odráží na budování svých vlastních marketingových strategií a tahů. Každá z těchto zmíněných značek se řadí mezi největší firmy, které investují kapitál do sportovního průmyslu, doprovázenými …moreAbstract:
Bachelor thesis Marketing communication in the global world deals with comparison of communication activities. Comparison of Nike, Adidas and Under Armour sports brands in marketing communications. History and origin, which is reflected in building your own marketing strategies and moves. Each of these brands is among the largest companies investing capital in the sports industry along with marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2017
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/jcvbs/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Jan Lojda, CSc.
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management