Ing. Táňa KURFÜRSTOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza konkurenčního postavení firmy Ludmila Kurfurstová Smíšené zboží na trhu maloobchodního prodeje potravin v České republice

The analysis of competitive position of little firm "Ludmila Kurfurstova General merchandise" in retail market in Czech Republic
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza konkurenčního postavení malé firmy na maloobchodním trhu v České republice. Práce se skládá ze dvou částí. První část je zaměřena na vymezení pojmu maloobchodního prodeje. Dalším bodem teoretické části je popis marketingového výzkumu. Druhá část zahrnuje marketingový průzkum, který byl prováděn v obchodě mezi zá-kazníky a přináší zajímavé zjištění. Tato práce …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is an analysis of competitive position of little firm in retail market in Czech Republic. The thesis consists of two main parts. The first part focuses on defined conception of the retail trade. Next step of the theoretical part is to analyse theoretical sources about marketing research. The second part includes the marketing research in the shop among the customers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2006
Identifier: 3833

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2006
  • Supervisor: doc. Ing. Zuzana Dohnalová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KURFÜRSTOVÁ, Táňa. Analýza konkurenčního postavení firmy Ludmila Kurfurstová Smíšené zboží na trhu maloobchodního prodeje potravin v České republice. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 05. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics