Správa a optimalizace marketingové kampaně v PPC systémech – David Burianec
David Burianec
Bakalářská práce
Správa a optimalizace marketingové kampaně v PPC systémech
Managing and optimizing marketing campaigns in PPC systems
Anotace:
Cílem bakalářské práce je představení online marketingu, zejména pak možností nákupu reklam v PPC systémech a následná ukázka naplánování, spuštění a vyhodnocení reklamních kampaní na reálném příkladu. V teoretické části jsou představeny hlavní typy a formáty reklam, které lze na internetu využít a jejich podíl na reklamním trhu v České republice. Pro každý formát reklamy jsou uvedeny jeho hlavní výhody …víceAbstract:
The goal of the bachelor thesis is to introducuce online marketing, especially the possibilities of buying online ads in PPC advertising systems and then to show the process of planning, launching and evaluating advertising campaigns on a real example. The theoretical part introduces the main ad types and ad formats that can be used on the Internet and their advertising market share in the Czech Republic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72676
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: Radim Čermák
- Oponent: Jiří Sedláček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72676
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace PPC kampaně
Roman Shul -
Intervence PPC reklamy napříč generacemi X a Z
Kristýna Adámková -
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
Milan Tkáč -
Aplikace a vliv online marketingu v malém obchodním podniku
Kristián Jejkal -
Optimalizace PPC kampaně
Jan Marek Slabihoud -
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Nastavení a optimalizace PPC kampaní pro vybraný e-shop
Vojtěch Pechač -
Online marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě
Lukáš Štěpánek