David Burianec

Bakalářská práce

Správa a optimalizace marketingové kampaně v PPC systémech

Managing and optimizing marketing campaigns in PPC systems
Anotace:
Cílem bakalářské práce je představení online marketingu, zejména pak možností nákupu reklam v PPC systémech a následná ukázka naplánování, spuštění a vyhodnocení reklamních kampaní na reálném příkladu. V teoretické části jsou představeny hlavní typy a formáty reklam, které lze na internetu využít a jejich podíl na reklamním trhu v České republice. Pro každý formát reklamy jsou uvedeny jeho hlavní výhody …více
Abstract:
The goal of the bachelor thesis is to introducuce online marketing, especially the possibilities of buying online ads in PPC advertising systems and then to show the process of planning, launching and evaluating advertising campaigns on a real example. The theoretical part introduces the main ad types and ad formats that can be used on the Internet and their advertising market share in the Czech Republic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
  • Vedoucí: Radim Čermák
  • Oponent: Jiří Sedláček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72676

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika