Tvorba zvukové složky počítačových her – Tomáš Oramus
Tomáš Oramus
Bakalářská práce
Tvorba zvukové složky počítačových her
Sound Design in Computer Games
Anotace:
Tato práce popisuje tvorbu zvukové složky počítačových her. Zaměřuje se především na postupy a technologie běžně používané při vývoji 3D her a mapuje je během celého procesu tvorby těchto her. Dále také poukazuje na odlišnosti a specifika tohoto oboru, především oproti tvorbě filmového zvuku. Cílem práce je podat obecný přehled o tom, co obnáší práce sound designera při tvorbě počítačových her.Abstract:
This paper describes the sound design in computer games. It focuses primarily on the procedures and technologies commonly used in the development of 3D games and highlights them in the entire creation process of these games. It also points out the differences and specificities of this field, especially compared to the creation of film sound. The goal of this paper is to provide a general overview of …víceKlíčová slova
zvuková tvorbaKlíčová slova
digitální technologieKlíčová slova
digitální záznam zvukuKlíčová slova
počítačové hryObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2012
- Vedoucí: Petr NEUBAUER
- Oponent: Martin Novák
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Zvuková tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Problematika a technické možnosti zvuku pri natáčaní s DSLR fotoaparátmi.
Lukáš Ujčík -
Nové trendy ve zpracování zvuku pomocí mobilních technologií
Martin Tahadlo -
Digitální revoluce jevištního zvuku
Jan Vrbka -
Současné formáty pro záznam zvuku
Viktor Čapek -
Čistý střih zvuku se zaměřením na dialogovou stopu
Ondřej Rozum -
Estetika analogového zvuku
Jakub Kožela -
Vývoj zvuku v českém filmu
Kateřina Pavlovská -
Scénické zvukové technologie a jejich podíl na současné tvorbě Moravského divadla Olomouc
Anna Motalíková