Bc. Jana HANAJÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza spokojnosti zákazníků PVS, a. s.
Analyse of customers satisfaction PVS, a. s.
Abstract:
Bakalársku prácu, ktorú práve začínate čítať, som spracovala na tému Analýza spokojnosti zákazníkov PVS, a. s. Prácu som rozdelila na dve časti. V teoretickej časti som s pomocou odbornej literatúry vysvetlila, čo je to spokojnosť zákazníka, prečo je výskum spokojnosti zákazníka dôležitý, ako ho realizujeme a ako ho využívame. V praktickej časti som prostredníctvom dotazníkov zisťovala spokojnosť zákazníkov …moreAbstract:
This bachelor work you are reading now is based on Analyse of customer satisfaction of PVS, a. s. I divided my work into two parts. In the theoretical part I explained with the help of literature what is customer satisfaction, why is research of customer satisfaction so important, how we can realize it and how we can use it. In the practical part through questionnaires I have tried to find out the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2007
Accessible from:: 5. 12. 2012
Identifier:
7380
Thesis defence
- Date of defence: 15. 1. 2008
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HANAJÍKOVÁ, Jana. Analýza spokojnosti zákazníků PVS, a. s.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 12. 2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 12. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Zhodnotenie spokojnosti zákazníka s mediálnou skupinou
Barbora Juhasová -
Analýza marketingovej stratégie a spokojnosti zákazníka spoločnosti Emirates Airlines
Soňa Valová -
Analýza spokojnosti zákazníka firmy B. O. S. {--} Plast, s. r. o.
Barbora OBEŠLOVÁ -
Cena elektrické energie pro koncového zákazníka
Martin Kubínek -
Cena jako komunikační nástroj
Karel Kuruc -
Co je pro zákazníka důležitější: cena, nebo značka ?
Petr Šimek -
Cena jako faktor konkurence v hotelnictví
Olha Travka -
Cena a cenová politika organizace
Alena Kalousková