Bc. Jana HANAJÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza spokojnosti zákazníků PVS, a. s.

Analyse of customers satisfaction PVS, a. s.
Abstract:
Bakalársku prácu, ktorú práve začínate čítať, som spracovala na tému Analýza spokojnosti zákazníkov PVS, a. s. Prácu som rozdelila na dve časti. V teoretickej časti som s pomocou odbornej literatúry vysvetlila, čo je to spokojnosť zákazníka, prečo je výskum spokojnosti zákazníka dôležitý, ako ho realizujeme a ako ho využívame. V praktickej časti som prostredníctvom dotazníkov zisťovala spokojnosť zákazníkov …more
Abstract:
This bachelor work you are reading now is based on Analyse of customer satisfaction of PVS, a. s. I divided my work into two parts. In the theoretical part I explained with the help of literature what is customer satisfaction, why is research of customer satisfaction so important, how we can realize it and how we can use it. In the practical part through questionnaires I have tried to find out the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2007
Accessible from:: 5. 12. 2012
Identifier: 7380

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 1. 2008
  • Supervisor: Ing. Peter Majzel

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HANAJÍKOVÁ, Jana. Analýza spokojnosti zákazníků PVS, a. s.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 12. 2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 5. 12. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing