Správanie zákazníka pri nakupovaní na e-shopoch s ohľadom na zmenu menového kurzu – Ema Poliaková
Ema Poliaková
Master's thesis
Správanie zákazníka pri nakupovaní na e-shopoch s ohľadom na zmenu menového kurzu
Správanie zákazníka pri nakupovaní v e-shopoch s ohľadom na zmenu menového kurzu
Abstract:
Cílem diplomové práce je zjistit, zda měnový kurz ovlivňuje nákupní chování zákazníků na zahraničních elektronických obchodech. Kvalifikační práce popisuje e-commerce, generační kohorty a následně faktory, které ovlivňují zákazníka při nákupu na e-shopech. Praktická část práce je zaměřena na výsledky dotazníkového šetření. Z dotazníkového šetření vyplynulo, že zákazníci při nákupu na internetu preferují …moreAbstract:
The aim of the thesis is to find out whether the exchange rate influences the behaviour of the customer when buying on cross-border e-shops. The thesis describes e-commerce, generational cohorts, and the factors that influence the customer when buying in e-shops. The practical part of the thesis focuses on the results of the questionnaire survey. The questionnaire survey revealed that customers prefer …moreAbstract:
Cieľom diplomovej práce je zistiť, či menový kurz ovplyvňuje správanie zákazníka pri nákupe na zahraničných elektronických obchodoch. Kvalifikačná práca popisuje e-commerce, generačné kohorty, a následne faktory, ktoré ovplyvňujú zákazníka pri nákupe na e-shopoch. Praktická časť diplomovej práce sa zameriava na výsledky dotazníkového šetrenia. Z dotazníkového šetrenia vyplynulo, že zákazníci preferujú …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92276
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2024
- Supervisor: Vít Hinčica
- Reader: Alexej Sato
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92276
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Customer Experience
Matej Sršeň -
SENIORI A ICH NÁKUPNÉ SPRÁVANIE
Tamás Mészáros -
Nákupné správanie mužov na trhu s módou
Natália Káčerová -
Stratégie ekologického marketingu a jeho vplyv na nákupné správanie zákazníkov.
Natália Rajnohová -
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
Soňa Krejcárková -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Novodobé nákupní chování zákazníka a jak jej ovlivnit marketingovými aktivitami firmy ITS, s. r. o
Ivan Černík