Bc. Renata Jedličková

Diplomová práce

Význam chování prodavačů pro tvorbu image společnosti

The Importance of Sales Assistants Behaviour in Creating Corporate Image
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem chování prodavačů na tvorbu image společnosti. Teoretická část analyzuje obsah pojmů image firmy, firemní komunikace, firemní kultura a design. V další části je zaměřená pozornost na osobnostní předpoklady prodavačů, na jejich znalosti, schopnosti a dovednosti. Dále je uveden rozbor osobnosti prodavačů, jejich vzhledu, způsobu odměňování a hodnocení. V praktické části …více
Abstract:
This thesis is discussed the influence of sales assisant´s behavior to create the company's image. In the theoretical part is analyzed the conceptconsequence such as: corporate image, corporate communications, corporate culture and design. The next article is focused on sales assistant´s personality precondition, knowledge, skills and abilities. The following is an analysis of sales assistant´s personalities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Jiří Němec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace