Význam chování prodavačů pro tvorbu image společnosti – Bc. Renata Jedličková
Bc. Renata Jedličková
Diplomová práce
Význam chování prodavačů pro tvorbu image společnosti
The Importance of Sales Assistants Behaviour in Creating Corporate Image
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem chování prodavačů na tvorbu image společnosti. Teoretická část analyzuje obsah pojmů image firmy, firemní komunikace, firemní kultura a design. V další části je zaměřená pozornost na osobnostní předpoklady prodavačů, na jejich znalosti, schopnosti a dovednosti. Dále je uveden rozbor osobnosti prodavačů, jejich vzhledu, způsobu odměňování a hodnocení. V praktické části …víceAbstract:
This thesis is discussed the influence of sales assisant´s behavior to create the company's image. In the theoretical part is analyzed the conceptconsequence such as: corporate image, corporate communications, corporate culture and design. The next article is focused on sales assistant´s personality precondition, knowledge, skills and abilities. The following is an analysis of sales assistant´s personalities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/leizx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Jiří Němec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza Corporate Identity společnosti Starbucks
Pavla Mautvicová -
Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava
Petr Fridrich -
Marketingová komunikace ve finančním podniku
Ester Jagobová -
Návrh optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti
Patočka Patočka -
Firemní komunikace v podniku služeb
Kateřina Dvořáková -
Moderní komunikace vedoucích pracovníků
Vladimír Matuštík -
Komunikace na pracovišti, kompetence v komunikaci
Vito Grygorsky -
Firemní komunikace
Marika Chalupová