Anna Chaikovska

Master's thesis

Vliv mezigenerační výměny na multimediální komunikaci v e-commerce

The influence of intergenerational exchange on e-commerce multimedia communication
Abstract:
Diplomová práce se zabývá trendy a novými pravidly fungování v mediálním světě pro firmy, které přináší změna generaci (příchod generace Z). Prvním cílem práce je analýza úspěšných kampaní celosvětově známých společnosti, které používali inovativní technologie a cílili na novou generaci. Druhým cílem práce návrh procesu pro tvorbu multimediální komunikační kampaně podle určené struktury s použitím …more
Abstract:
The thesis deals with trends and new rules in the media world for companies, which are affected by the arrival of a new generation (Generation Z). The first objective of the thesis is to analyze successful campaigns of globally renowned companies that used innovative technologies and targeted the new generation. The second objective is to propose a process for creating multimedia communication campaigns …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2023
  • Supervisor: Stanislav Horný
  • Reader: Tereza Zichová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86076