Komunikační prostředí ve společnosti – Barbora Nyklíčková
Barbora Nyklíčková
Diplomová práce
Komunikační prostředí ve společnosti
Communication environment in a company
Anotace:
Hlavním tématem diplomové práce je "Komunikační prostředí ve společnosti" jeho vymezení, definice jednotlivých pojmů, vysvětlení komunikačního procesu a dalších teoretických poznatků. Cílem práce je teoretická východiska srovnat s fungováním v praxi. Teoretická část pojednává o jednotlivých druzích komunikace, nástrojích, formách a členění, fázích a komunikačních bariérách, které jsou s komunikací …víceAbstract:
The main topic of this diploma thesis is "Communication environment in a company" its meaning, definition of basic concepts, explanation of communication process and other theoretical facts. The goal of the paper is to compare theory with real live situations. Theoretical part describes particular types of communication, tools, ways and division as well as communication phases and barriers which are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55612
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2015
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Zdeněk Vojtíšek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55612
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
-
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
New types of media and its influence on the corporate communication
Ntaniela Zafeiri -
New types of media and its influence on corporate communication
Nikita Filonov -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko -
Assessment of communication processes in a selected company.
Nursultan Turganbaev -
Communication in a business environment
Ruomeng Zhuge -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
Komunikační prostředí ve stavitelství
Martin Zavadil