Bc. Matthias Nazarčuk
Master's thesis
Spotřebitelské chování
Consumer behavior
Abstract:
Předmětem diplomové práce je analýza spotřebitelského chování v segmentu biopotravin a formulace doporučení pro podniky ve zkou-maném segmentu. Cílem práce je identifikace klíčových faktorů, které ovlivňují chování mladých spotřebitelů při rozhodování o nákupu bio-potravin. Výchozím konceptem pro zkoumání spotřebitelského chování je teorie plánovaného chování. Za účelem naplnění cíle byl realizován …moreAbstract:
The subject of the thesis is the analysis of consumer behaviour in the organic food segment and the formulation of recommendations for companies in the studied segment. The aim of the thesis is to identify the key determinants that influence the behaviour of young consum-ers when deciding about purchasing organic food. The underlying con-cept for the research of consumer behaviour is the theory of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gqjcd/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2023
- Supervisor: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Potential of horizontal integration of the cashew value chain in the coastal region of Kenya
Winifred Okpo -
Sharing Economy: Behaviour of Generation Y
Kanchana Madhumali Kodikara -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování
Jan Popovský -
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Pavla Janošková -
Spotřebitelské chování
Martina Dvořáčková -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková -
Spotřebitelské chování
Lenka Vilímková