Nové technologie loutkové animace a jejich potenciál v animovaném filmu – Vendula Žaludová
Vendula Žaludová
Bachelor's thesis
Nové technologie loutkové animace a jejich potenciál v animovaném filmu
New puppet animation technologies and their potential in the word of animated film
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá fenoménem loutkového animovaného filmu s použitím nových digitálních technologií. Na začátku práce definuje loutkovou animaci a vysvětluje tento pojem pomocí teorií filosofů, dále pojem animace a vztahy mezi Novým médiem a animací. Popisuje vývoj animačních technik a způsob, jak animátor pracuje a vytváří své umělecké dílo. Zajímavý je výtvarný projev animátorů, který se …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the phenomenon of stop-motion animation using new digital technologies. At the beginning of the work it defines stop-motion animation and explains this concept by the philosopher’s theories, the concept of animation and relation between New Media and animation. It describes the progress of animation techniques and the way how the animator works and how he creates his …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/phfmh/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2018
- Supervisor: Mgr. Pavlína Míčová
- Reader: Mgr. Marika Kupková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Moderní technologie používané pro tvorbu animací
Aleš Figr -
Technologie slit animace a lineárního zoetropu
Štěpán WILKUS -
Využití digitální technologie v kresleném filmu
Stanislava Mikušová -
Technologie a stylizace loutkové animace v animovaném filmu
Petra Radvanová -
Technologie 2D a 3D animace
Adéla Přikrylová -
Animace v interaktivním prostředí aplikací, využívajících nové technologie
Jan Kokolia -
1. Teoretická část: Pokročilé filmové triky a efekty 2. Praktická část: WakeYourself - dokumentární film z prostředí vodního lyžování, délka minimálně 10 min., kamera
Štěpán CINCIBUS -
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí - Výtvarný jazyk filmů a televizních pořadů s divadelní loutkou 1950-2020
Pavel Jirásek