Nové technologie loutkové animace a jejich potenciál v animovaném filmu – Vendula Žaludová
Vendula Žaludová
Bakalářská práce
Nové technologie loutkové animace a jejich potenciál v animovaném filmu
New puppet animation technologies and their potential in the word of animated film
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá fenoménem loutkového animovaného filmu s použitím nových digitálních technologií. Na začátku práce definuje loutkovou animaci a vysvětluje tento pojem pomocí teorií filosofů, dále pojem animace a vztahy mezi Novým médiem a animací. Popisuje vývoj animačních technik a způsob, jak animátor pracuje a vytváří své umělecké dílo. Zajímavý je výtvarný projev animátorů, který se …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the phenomenon of stop-motion animation using new digital technologies. At the beginning of the work it defines stop-motion animation and explains this concept by the philosopher’s theories, the concept of animation and relation between New Media and animation. It describes the progress of animation techniques and the way how the animator works and how he creates his …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/phfmh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2018
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: Mgr. Marika Kupková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Moderní technologie používané pro tvorbu animací
Aleš Figr -
Technologie slit animace a lineárního zoetropu
Štěpán WILKUS -
Technologie a stylizace loutkové animace v animovaném filmu
Petra Radvanová -
Technologie 2D a 3D animace
Adéla Přikrylová -
Animace v interaktivním prostředí aplikací, využívajících nové technologie
Jan Kokolia -
Využití digitální technologie v kresleném filmu
Stanislava Mikušová -
1. Teoretická část: Pokročilé filmové triky a efekty 2. Praktická část: WakeYourself - dokumentární film z prostředí vodního lyžování, délka minimálně 10 min., kamera
Štěpán CINCIBUS -
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí - Výtvarný jazyk filmů a televizních pořadů s divadelní loutkou 1950-2020
Pavel Jirásek