Bc. Žaneta KREJČÍ

Master's thesis

Marketingová strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury

Marketing strategy allowance organization of the Zlín region in the area of culture
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury na střednědobé období. První část diplomové práce obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingové strategie, marketingu sluţeb, marketingu neziskového sektoru a obecnou charakteristiku příspěvko-vých organizací. Praktická část je zaměřena na charakteristiku jednotlivých příspěvkových …more
Abstract:
The aim of this thesis is to develop marketing strategy governmental organizations of the Zlín Region in the field of culture in the medium term. The first part of this thesis includes theoretical knowledge of marketing strategy, marketing services, marketing, non-profit sector and the general characteristics of governmental or-ganizations. The practical part focuses on the characteristics of governmental …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier: 21897

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KREJČÍ, Žaneta. Marketingová strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe