Marketingová strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury – Bc. Žaneta KREJČÍ
Bc. Žaneta KREJČÍ
Master's thesis
Marketingová strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury
Marketing strategy allowance organization of the Zlín region in the area of culture
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury na střednědobé období. První část diplomové práce obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingové strategie, marketingu sluţeb, marketingu neziskového sektoru a obecnou charakteristiku příspěvko-vých organizací. Praktická část je zaměřena na charakteristiku jednotlivých příspěvkových …moreAbstract:
The aim of this thesis is to develop marketing strategy governmental organizations of the Zlín Region in the field of culture in the medium term. The first part of this thesis includes theoretical knowledge of marketing strategy, marketing services, marketing, non-profit sector and the general characteristics of governmental or-ganizations. The practical part focuses on the characteristics of governmental …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier:
21897
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KREJČÍ, Žaneta. \textit{Marketingová strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/xqn43y/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KREJČÍ, Žaneta. Marketingová strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Marketingová strategie příspěvkové organizace
Martin ČAREK -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová komunikační strategie příspěvkové organizace
Kateřina Pokorná -
Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín
Klára Koudelková -
Návrh marketingového plánu příspěvkové organizace Planetárium Praha
Michaela Šedivá -
Návrh na vylepšení stávající marketingové strategie příspěvkové organizace Stars Třinec
Anna Procházková