Marketingová strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury – Bc. Žaneta KREJČÍ
Bc. Žaneta KREJČÍ
Diplomová práce
Marketingová strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury
Marketing strategy allowance organization of the Zlín region in the area of culture
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury na střednědobé období. První část diplomové práce obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingové strategie, marketingu sluţeb, marketingu neziskového sektoru a obecnou charakteristiku příspěvko-vých organizací. Praktická část je zaměřena na charakteristiku jednotlivých příspěvkových …víceAbstract:
The aim of this thesis is to develop marketing strategy governmental organizations of the Zlín Region in the field of culture in the medium term. The first part of this thesis includes theoretical knowledge of marketing strategy, marketing services, marketing, non-profit sector and the general characteristics of governmental or-ganizations. The practical part focuses on the characteristics of governmental …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21897
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KREJČÍ, Žaneta. \textit{Marketingová strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/xqn43y/.
Jak správně citovat práci
KREJČÍ, Žaneta. Marketingová strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Marketingová strategie příspěvkové organizace
Martin ČAREK -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová komunikační strategie příspěvkové organizace
Kateřina Pokorná -
Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín
Klára Koudelková -
Návrh na vylepšení stávající marketingové strategie příspěvkové organizace Stars Třinec
Anna Procházková -
Návrh marketingového plánu příspěvkové organizace Planetárium Praha
Michaela Šedivá