Výchovně vzdělávací proces v kontextu vzdělávání žáka se speciálními potřebami – Bc. Jana Vlčková
Bc. Jana Vlčková
Diplomová práce
Výchovně vzdělávací proces v kontextu vzdělávání žáka se speciálními potřebami
The educational process in the context of education of student with special needs
Anotace:
Diplomová práce se zabývá jedincem, který je vzděláván v rámci integrace na běžné základní škole. Jeho specifické projevy v chování v důsledku Aspergerova syndromu a obsedantně-kompulzivní poruchy výrazně ovlivňují nejen jeho osobnost ale i jeho okolí a celý výchovně vzdělávací proces. Pozornost je zaměřena zejména na jednotlivé pedagogické kategorie, jejich možnosti uplatnění při edukaci integrovaného …víceAbstract:
The diploma thesis deals with an individual who is being educated through integration into mainstream school. His specific behavioral expressions caused by Asperger syndrome and obsessive compulsive disorder significantly affect not only his personality, but also his environment and the whole educational process. The focus is especially given to pedagogical categories, their potential usability in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vl7od/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Jana Veselá, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Jiří Strach, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy - specializace služby
Práce na příbuzné téma
-
Výchovně-vzdělávací potřeby pracovníků vybraných nízkoprahových zařízení pro děti a mládež
Lucie ZASCHKEOVÁ -
Výchovné vzdělávací práce v tanečním oboru prostřednictvím tvůrčí aktivity dítěte.
Anna Golubeva -
Výchovně vzdělávací potřeby předškolně nadaných dětí
Adéla PEŠLOVÁ -
Výchovně-vzdělávací specifika přírodovědně nadaných žáků
Petra Jandlová -
Inclusive Education the way for future for Fiji schools: A comparative case study of Inclusive Education in the Czech Republic Schools in Brno and Fiji Primary Schools
Sunil Kumar -
A Comparison Study of Preparing Kindergarten Teachers in bachelor- level teacher education programs between Czech Republic and China: Focus on the Field of Kindergarten Arts Education
Zhaohao NIAN -
The System of Education in Kenya and Its Comparison to the Education System in England
Laura PŘEČKOVÁ