Jiří Drozd

Diplomová práce

Nation branding: Případová studie Nového Zélandu a Austrálie

Nation branding: Case study of New Zealand and Australia
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá nation brandingem v kontextu dvou vybraných zemí, a sice Nového Zélandu a Austrálie. Cílem této diplomové práce je představit, jakým způsobem pečují Nový Zéland a Austrálie o svou dobrou pověst v zahraničí, vzájemně porovnat jejich přístupy k nation brandingu a zhodnotit vnímání jejich značky v rámci třech vybraných žebříčků (Nation Brands Index, Country Brand …více
Abstract:
This master thesis focuses on nation branding in the context of two selected countries, namely New Zealand and Australia. The aim of this thesis is to introduce how New Zealand and Australia look after their good reputation abroad, to compare their approaches to nation branding, and to evaluate their brand perception within the three selected indices (Nation Brands Index, Country Brand Index and Country …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
  • Vedoucí: Jana Peterková
  • Oponent: Svetlana Lobastova

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76297