Propagační mix ve vybraných zlínských galeriích – Martin Šlahař
Martin Šlahař
Bachelor's thesis
Propagační mix ve vybraných zlínských galeriích
Promotional Mix of Selected Galleries in Zlín
Abstract:
Bakalářská práce rozebírá, jakým způsobem se vybrané galerie ve Zlíně propagují a komunikují s potenciálními návštěvníky. Teoretická část vysvětluje základní pojmy potřebné pro pochopení práce. Těmi pojmy jsou marketing, části marketingového a propagačního mixu či definice právní formy vybraných galerií. Praktická část popisuje v úvodu samotné galerie, které jsou v práci analyzovány a následně je popsána …moreAbstract:
The bachelor's thesis analyzes the way in which chosen galleries in Zlín promote and communicate with potencial visitors. The theoretical part explains the basic concepts neede to understand the thesis. These concepts are marketing, different aspects of the marketing and promotional mix and definitions of legal status of the chosen galleries in Zlin. The practical part begins by describing the galleries …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šlahař, Martin. Propagační mix ve vybraných zlínských galeriích. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Moderní prostředky komunikace s návštěvníky CHKO Křivoklátsko
Simona PROCHÁZKOVÁ -
Verbální komunikace pražských štamgastů
Milan Věrtelář -
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum
Renáta Švarcová -
Instagramové profily krajů ČR jako prostředek marketingové komunikace v oblasti turismu
Petra Novotná -
Marketingová komunikace v neziskovém sektoru
Iveta DUŠKOVÁ -
Marketing a propagace Městské galerie Hasičský dům v Telči
Barbora TRNKOVÁ -
Branding a propagace galerie plastik hořice
Tomáš Gregor -
Branding a propagace Galerie plastik Hořice
Tomáš Gregor