Dramatické techniky ve výuce anglického jazyka – Bc. Eliška Krčálová
Bc. Eliška Krčálová
Master's thesis
Dramatické techniky ve výuce anglického jazyka
Drama Techniques in Teaching and Learning English
Abstract:
This master thesis is concerned with the use of drama techniques in ELT of young learners. The first chapter of the theoretical part depicts lifelong learning with a special focus on non-formal education. The second chapter defines young learners, their second language acquisition, and describes communicative competence and language skills related to the target group of learners. The third chapter …moreAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá použitím dramatických technik ve výuce anglického jazyka žáků mladšího školního věku. První kapitola teoretické části popisuje zasazení kontextu práce do širšího pojetí z hlediska celoživotního učení s důrazem na neformální výuku. Druhá kapitola se zabývá definicí žáku mladšího školního věku, pojednává o jejich osvojování cizího jazyka, navrhuje možnosti, jak přistupovat …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 7. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Krčálová, Eliška. Dramatické techniky ve výuce anglického jazyka. Pardubice, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyMaster programme / field:
Teacher Education for Lower Secondary Schools / English Language Teacher Education
Theses on a related topic
-
Školní neúspěšnost pohledem žáků mladšího školního věku a jejich rodičů na vybrané základní škole
Klára Gottvaldová -
Rozvoj hudebnosti žáků mladšího školního věku s využitím hry na zobcovou sopránovou flétnu
Klára Běhanová -
Vývoj sebehodnocení v průběhu jednoho roku u žáků mladšího školního věku
Gabriela Pilátová -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Vliv šachové hry na rozvoj myšlení a učení žáků mladšího školního věku
Simona Suchomelová -
Problematika koktavosti u žáků mladšího školního věku
Denisa Krajsová -
Pohybové aktivity pro nácvik chování žáků mladšího školního věku v mimořádných situacích způsobených říší hub, rostlin a živočichů
Helena Macholánová -
Četba v mladším školním věku jako základ komunikační kompetence pedagogů na 1. stupni ZŠ v Ústeckém kraji
Lenka LAPKOVÁ