Srovnání využití hry u dětí s lehkou a středně těžkou mentální retardací v nizozemských a českých školách – Lukáš Poláček
Lukáš Poláček
Master's thesis
Srovnání využití hry u dětí s lehkou a středně těžkou mentální retardací v nizozemských a českých školách
Comparing between using of games for children with mild and middle mental retardation at schools in the Netherlands and in the Czech republic
Anotácia:
Předmětem diplomové práce "Srovnání využití hry u dětí s lehkou a středně těžkou mentální retardací v nizozemských a českých školách`` je výzkumná práce srovnávající využití her učiteli dětí s lehkou a středně těžkou mentální retardací při výuce v nizozemských a českých školách. Teoretická část je zaměřena na mentální postižení se specifikací dětí s lehkou a středně těžkou mentální retardací, systém …viacAbstract:
This diploma project with the title ``Comparing between using of games for children with mild and middle mental retardation at schools in the Netherlands and in the Czech Republic" describes the development comparing between using of games by teachers for children with mild and middle mental retardation during class work in Dutch and Czech schools. The theoretical part is concerned with the mental …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2008
- Vedúci: Milan Valenta
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POLÁČEK, Lukáš. \textit{Srovnání využití hry u dětí s lehkou a středně těžkou mentální retardací v nizozemských a českých školách}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/xrl83a/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMaster programme / odbor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Sexuální výchova žáků se středně těžkou mentální retardací
Markéta Čablová -
Arteterapeutické techniky u osob se středně těžkou mentální retardací.
Dana POSPÍŠILOVÁ -
Kazuistika žáka se středně těžkou mentální retardací
Lenka Vodrážková -
Volný čas a sportovní aktivity u dětí se středně těžkou a těžkou mentální retardací
Lucie Jandíková -
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ -
Jedinec se středně těžkou mentální retardací a poruchami chování
Jakub Husák -
Chlapec se středně těžkou mentální retardací a poruchou autistického spektra
Jana Svobodová -
Edukace žáků se středně těžkou mentální retardací
Vlasta ČERNÁ