Štěpánka TOMKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza služeb a marketingových aktivit vybrané turistické památky

Analysis of services and marketing activities of selected tourist sight
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá službami a marketingovými aktivitami zámku Nebílovy a přináší návrhy, jak zvýšit návštěvnost. Práce je rozdělena do dvou částí. Úvodní část poskytuje teoretické poznatky o marketingu kulturních (turistických) památek a nástrojích, které pro marketing využívají. Praktická část se zabývá analýzou poskytovaných služeb a konkrétními marketingovými aktivitami zámku Nebílovy. Poslední …viac
Abstract:
The bachelor thesis concerns with services and marketing activities in castle Nebílovy and brings proposals, how to increase the attendance. The thesis is divided into 2 parts. The introductory part provide theoretical knowledges about the marketing of cultural (touristic) sights and implements, which they use for the marketing. Practical part concerns with analysis of provided services and paticular …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Hana Kunešová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TOMKOVÁ, Štěpánka. Analýza služeb a marketingových aktivit vybrané turistické památky. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management

Práce na příbuzné téma