Trendy marketingové komunikace v bankovním sektoru – Bc. Monika Bílá
Bc. Monika Bílá
Master's thesis
Trendy marketingové komunikace v bankovním sektoru
Trends of marketing communications in the banking sector
Abstract:
Tato práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a na bankovní sektor. Cílem práce je na základě analýz a dat získaných na Facebooku vyhodnotit využití trendů marketingové komunikace ve vybraných bankách, posoudit jejich efektivitu při oslovování zákazníků a jejich rozhodování při výběru banky. V práci jsou nejprve definována teoretická východiska marketingu obecně, pozornost je věnována problematice …moreAbstract:
This work is about marketing communication and banking sectors. The aim of the work is based on analysis and data gathered on Facebook to evaluate utilization trends in marketing communication in selected banks. I consider their effectiveness in addressing customers and their decision when choosing a bank. I defined the theoretical bases of marketing in general. I was paid to the issue of marketing …moreKeywords
Marketing marketingový mix marketingová komunikace e-commerce remarketing obsahový marketing mobilní a internetový marketing bankovní sektor sociální síť segmentace marketing marketing mix marketing communications internet and mobile marketing product placement banking sector social network segmentation.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hp84d/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Srovnání internetového a mobilního bankovnictví vybraných bank v regionech Česká republika a Ukrajina
Viktoriia Kocherha -
Role informačních a komunikačních technologií (IKT) v zemědělském sektoru v Bosně a Hercegovině
Václav Franěk -
Penetrace a vývoj trendu mobilních internetových prezentací v pražském a londýnském pohostinství
Jakub Javůrek -
Internet Marketing in Xiaomi Technology
Hang Su -
Internet of Things (IoT) - Acceptance, Barriers and Marketing Perspectives
Norman Lachner -
The internet as an effective marketing tool for small businesses
Thandiwe Ntuli -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera