Tržní prostředí komoditní vertikály víno – Bc. Pavel Kratochvíl
Bc. Pavel Kratochvíl
Diplomová práce
Tržní prostředí komoditní vertikály víno
Market structure and its interactions in wine commodity chain
Anotace:
Na začátku práce jsou definovány tři okruhy otázek, které práce postupně zodpovídá. Hlavní výzkum se týká konkurenceschopnosti tuzemského vína ve světě, během práce jsou zodpovězeny další dvě otázky: zhodnocení ekonomické situace na trhu s vínem v České republice a vytvoření profilu českého zákazníka. K výzkumu je použita především studie „Víno a český spotřebitel“ a výhledová zpráva „Réva vinná a …víceAbstract:
The primary purpose of this thesis is to determine the competitiveness of the Czech wine on the global market. Its secondary goals are to analyze the economical situation on the domestic market and to create a customer profile in concern to wine. The research is mostly based on the study „Víno a český spotřebitel“ and the prospective report „Réva vinná a víno – 2020“. Own calculations are formed on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Barbora Daňková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMagisterský studijní program / obor:
Zemědělské inženýrství / Agrobyznys
Práce na příbuzné téma
-
Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company
Luong Hoang Lien Nguyen -
Analýza dodavatelsko-odběratelských vztahů podniku a jejich význam pro konkurenceschopnost podniku
Lenka Randová Tajovská -
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Radim Janyš -
Společenská odpovědnost podniku a konkurenceschopnost
Zdeňka Jirsová -
Vliv tvorby hodnoty pro zákazníka na konkurenceschopnost podniku
Karel Pospíšilík -
Vliv tvorby hodnoty pro zákazníka na konkurenceschopnost podniku
Jitka Houšťová -
Public relations a konkurenceschopnost vybrané střední školy z pohledu zákazníka - žáka a rodiče
Martina ČUTKOVÁ ADAMCOVÁ -
Návrh zavedení healthy wine na trh
Michaela Burešová