Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her – Bc. Maksim Bataev
Bc. Maksim Bataev
Master's thesis
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Marketing mix optimization via game theory
Anotácia:
Diplomová práce na téma optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her je věnovaná problematice použití teorie her v marketingovém mixu. V práci jsou popsány základní prvky marketingového mixu. Dále je součástí charakteristika teorie her, definice jednotlivých pojmů, typy her, obecné aplikace teorie. V práce popsaná kritika a omezení použiti teorie her v marketingu. Výsledková část práce …viacAbstract:
The diploma thesis on topic: marketing mix optimization via game theory is dedicated to problematics of using game theory in the marketing mix. The thesis includes description of basic elements of the marketing mix. Followed by characterization of game theory, definitions of individual concepts, types of games, general applications of a theory. As well as criticism and limitations associated with the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nrtkf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2018
- Vedúci: doc. Radim Valenčík, CSc.
- Oponent: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Politický cyklus, teorém středního/středového voliče a racionální ignorance voliče z hlediska teorie veřejné volby
Josef ŠKOPEK -
Knihovna pro boolovské funkce v algebraické normální formě
Maroš Vasilišin -
Dvouparametrické bifurkace v LPA modelu
Veronika Hajnová -
Kooperativní pohybové hry pro děti předškolního věku
Markéta Doležalová -
Game Theory Analysis of Options
Petr Marek -
Competitive advantage for a bank that opens itself to Virtual Currency businesses – game theory
Martin Bok -
Aplikace teorie her s opakováním na analýzu vztahů mezi dvěma firmami
Krisztina Szabó -
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Vlada Iakovleva