Marketingová situační analýza zvoleného podniku – Eliška Veselá
Eliška Veselá
Bachelor's thesis
Marketingová situační analýza zvoleného podniku
Marketing situational analysis of a selected business
Anotácia:
Hlavním zaměřením této bakalářské práce je marketingová situační analýza zámecké kavárny Empir Cafe na Kačině. Cílem práce je zhodnotit současnou situaci kavárny a navrhnout vhodné marketingové strategie pro další rozvoj. Práce se zaměřuje na analýzu vnějšího i vnitřního prostředí a na analýzu prvků marketingového mixu. V rámci práce jsou rovněž navrženy konkrétní nástroje a opatření pro implementaci …viacAbstract:
The main focus of this bachelor thesis is the marketing situational analysis of the Empir Cafe café in the Castle Kačina. The thesis aims to evaluate the current situation of the café and suggest suitable marketing strategies for further development. The thesis focuses on analyzing the external and internal environment and analyzing the elements of the marketing mix. The thesis also suggests specific …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Veselá, Eliška. Marketingová situační analýza zvoleného podniku. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Marketingové prostředí společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Petr Tuan Nguyen -
Marketingové prostředí Levandulové farmy
Jana RUMLEROVÁ