Problémy sluchové percepce z pohledu muzikoterapie – Mgr. Marie Břicháčková, Ph.D.
Mgr. Marie Břicháčková, Ph.D.
Doctoral thesis
Problémy sluchové percepce z pohledu muzikoterapie
Problems of hearing perception from the viewpoint of music therapy
Anotácia:
Pedkládaná disertaní práce se vnuje problematice sluchové percepce z pohledu muzikoterapie. Hledání nových reedukaních postup se stalo úkolem zejména speciální pedagogiky, nebo dsledky narušení auditivního vnímání jsou v praxi spojovány nejvíce se specifickými poruchami uení. Pi podrobnjším sledování dané problematiky se nelze vyhnout exkurzm do dalších disciplín mezi nž patí muzikologie, psychologie …viacAbstract:
The presented dissertation engages in problems of hearing perception from the viewpoint of music therapy. Searching for new re-educational approaches has become a task particularly for special education because results of auditive perception damage are in practice connected mostly with specific learning disorders. By more detailed monitoring of given problems, we cannot avoid excurses into other disciplines …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 1. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yqy78/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2006
- Vedúci: doc. PhDr. Bedřich Crha, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationDoctoral programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / Musical Theory and Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Reedukace dysortografie s využitím vizuálně-motorických pomůcek
Denisa Adamíková -
Reedukace potíží při čtení ve 3. ročníku základní školy
Petr Hynčica -
Možnosti reedukace specifických poruch učení v dyslektických kroužcích základních škol v okresu Břeclav
Monika Válková -
Prevence a reedukace specifických poruch učení pomocí metody EEG-biofeedback
Markéta Luňáková -
Skupinová reedukace specifických poruch učení žáků 2. stupně ZŠ v pedagogicko-psychologické poradně
Dana Fialová -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Ambidextrie a její reedukace v předškolním a mladším školním věku
Andrea Kotoulková -
Vliv rodinného prostředí v procesu reedukace poruch binokulárního vidění
Štěpána Kalábová