Bc. Daniel Kučera
Diplomová práce
Eye tracking v marketingu
Eye tracking in marketing
Anotace:
Účelem této diplomové práce je poskytnout přehled o možnostech aplikace eye trackingu jako vědecké metody pro realizaci marketingového výzkumu. V práci jsou nejprve popsány nezbytná teoretická východiska pro získání vhledu do dané problematiky. Pozornost je věnována popisu fyziologie zrakového ústrojí a samotné metodě eye tracking z hlediska jejího fungování a historického vývoje. Hlavní část práce …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to provide an overview of possibilities for the use of eye tracking as a scientific method for the implementation of marketing research. First of all, the necessary theoretical background is explained for gaining insight into the issue. It focuses on the description of the physiology of the visual system and the eye tracking method itself in terms of its functioning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6595
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 1. 2021
- Vedoucí: prof. PhDr. Marek Franěk, CSc., Ph.D.
- Oponent: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 1. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Neuromarketing: Conceptualization of neuromarketing usage in marketing process
Kamila Janečková -
Neuromarketing a analýza nákupního rozhodování dle specifické typologie zákazníků
Nikola Jarolímová -
Marketingový výzkum v audiovizi: pretestování pilotů televizních seriálů
Dagmar Sedláčková -
Neuromarketing v České republice
Kateřina Lazarčíková -
Neuromarketing a reklama
Petra Svobodová -
Experiment v marketingovém výzkumu
Lucie Škrabalová -
Experiment v marketingovém výzkumu
Jakub Douda -
Optimalizace marketingových kampaní na základě výsledků neuromarketingového výzkumu
Barbora Holíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva