Kamila Janečková

Diplomová práce

Neuromarketing: Conceptualization of neuromarketing usage in marketing process

Neuromarketing: Conceptualization of neuromarketing usage in marketing process
Anotace:
Neuroscience je nová vědecká disciplína studující lidskou nervovou soustavu a mozek, a jejím cílem je mimo jiné zjistit, jak probíhá rozhodovací a motivační proces člověka. Jedním z oborů této vědy je neuromarketing, který začíná být stále více využíván jako metodologie marketingového výzkumu, která tvrdí, že umí odhalit to, co si lidé opravdy myslí, a nejen to, co tvrdí. Ohledně této metodologie stále …více
Abstract:
Neuroscience is a new scientific discipline studying people's nervous system and brain, and among other things discovering how they decide and what motivates them. One of the branches of this study is neuromarketing which becomes to be increasingly used as a marketing research methodology which claims to reveal what people really think not only what they declare. There are still many question marks …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2013
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Miroslav Karlíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34504